Često postavljana pitanja

1. Nije mi se obračunao popust 10%

Bez brige, ima više rešenja, jer svaku Vašu porudžbinu obrađuje osoba iz našeg tima.

– kupon kod za prvu kupovinu glasi: DOBRODOSLI i možete ga uneti na stranici korpa ili plaćanje

– napišite u napomeni da se popust nije obračunao, obračunaćemo Vam rućno prilikom obrade porudžbine.

– ukoliko uplaćujete direktno na račun, mozete sami obračunati i napisati u napomeni, pa cemo Vam samo potvrditi prilikom obračuna

– ukoliko plaćate karticom, napišite u napomeni, banka će Vam rezervisati sredstva, a mi ćemo prilikom obračuna povući iznos sa popustom i osloboditi višak novca.

– Sve pošiljke se predaju kurirskoj službi istog ili najkasnije sledećeg radnog dana, u zavisnosti od satnice kada je kupovina obavljena.

– Sve kupovine od petka popodne, subote i nedelje se šalju u ponedeljak.

– Prvi pokušaj dostave se vrši sledećeg radnog dana po preuzimanju kurira.

– Kurirska služba kojom šaljemo je City Express, koja vrši dostavu od ponedeljka do petka (u slučajevima ekstremne količine paketa, svojevoljno/povremeno ubacuju dostave subotom).

– Po preuzimanju pošiljke, kurirska služba iz sistema dostavlja obaveštenje na Viber/sms broj za dostavu, sa mogućnošću preusmeravanja pošiljke na paketomat/parcel shop (dešava se da sistem preskoči ili broj bude neispravan, te ukoliko obaveštenje ne stigne, pišite nam ili nas pozovite).

– Ovi slučajevi su retki, ali ako se desi, rešivo je, tu smo za Vas!

– Ne prijavljujte kurirskoj službi, prijavite nama (potrošićete vreme i nerve, nećete postići nista). Naš agent će to rešiti po skraćenoj proceduri.

– Oštećene proizvode/paket nam fotografišite i pošaljite na mejl, viber, whatsapp, društvene mreže (šta god Vam odgovara najviše). Šaljemo Vam nove proizvode ili refundiramo novac u zavisnosti od Vašeg izbora.

VAŽNO je da nas obavestite istog dana o oštećenju, kako bismo mogli tu istu štetu da rešimo sa kurirskom službom.

Uživajte u svojim proizvodima, negativna iskustva sa kurirskim službama prepustite nama.

– City Express ima mogučnost slanja na Parcel shop, kao i paketomat. Sve detalje možete pročitati na njihovom zvaničnom sajtu na sledećim linkovima.

www.cityexpress.rs/paketomat
www.cityexpress.rs/parcel-shop

– Na sledećem linku možete videti listu i lokacije nasih distributera.

– NAPOMENA – prodavnice nisu naše vlasništvo, nisu opremljene svim artiklima i imaju samostalnu cenovnu politiku. Savetujemo da pre odlaska kontaktirate distributera i proverite dostupnost željenih artikala.

Možete nas kontaktirati telefonom, mejlom ili putem društvenih mreža na kontakt podatke.

Kontakt

Uloguj se
Password Recovery

Zaboravili ste lozinku? Upišite svoje korisničko ime ili adresu e-pošte. Primićete vezu za kreiranje nove lozinke putem e-pošte.

VRH
U korpi 2
NEDAVNO PREGLEDANI 1