1. Nije mi se obračunao popust 10%
Bez brige, ima više rešenja, jer svaku Vašu porudžbinu obrađuje osoba iz našeg tima.
– kupon kod za prvu kupovinu glasi: DOBRODOSLI i možete ga uneti na stranici korpa ili plaćanje
– napišite u napomeni da se popust nije obračunao, obračunaćemo Vam rućno prilikom obrade porudžbine.
– ukoliko uplaćujete direktno na račun, mozete sami obračunati i napisati u napomeni, pa cemo Vam samo potvrditi prilikom obračuna
– ukoliko plaćate karticom, napišite u napomeni, banka će Vam rezervisati sredstva, a mi ćemo prilikom obračuna povući iznos sa popustom i osloboditi višak novca.
2. Kad mi stiže pošiljka
– Sve pošiljke se predaju kurirskoj službi istog ili najkasnije sledećeg radnog dana, u zavisnosti od satnice kada je kupovina obavljena.
– Sve kupovine od petka popodne, subote i nedelje se šalju u ponedeljak.
– Prvi pokušaj dostave se vrši sledećeg radnog dana po preuzimanju kurira.
– Kurirska služba kojom šaljemo je City Express, koja vrši dostavu od ponedeljka do petka (u slučajevima ekstremne količine paketa, svojevoljno/povremeno ubacuju dostave subotom).
– Po preuzimanju pošiljke, kurirska služba iz sistema dostavlja obaveštenje na Viber/sms broj za dostavu, sa mogućnošću preusmeravanja pošiljke na paketomat/parcel shop (dešava se da sistem preskoči ili broj bude neispravan, te ukoliko obaveštenje ne stigne, pišite nam ili nas pozovite).
3. Polomljeni artikli
– Ovi slučajevi su retki, ali ako se desi, rešivo je, tu smo za Vas!
– Ne prijavljujte kurirskoj službi, prijavite nama (potrošićete vreme i nerve, nećete postići nista). Naš agent će to rešiti po skraćenoj proceduri.
– Oštećene proizvode/paket nam fotografišite i pošaljite na mejl, viber, whatsapp, društvene mreže (šta god Vam odgovara najviše). Šaljemo Vam nove proizvode ili refundiramo novac u zavisnosti od Vašeg izbora.
VAŽNO je da nas obavestite istog dana o oštećenju, kako bismo mogli tu istu štetu da rešimo sa kurirskom službom.
Uživajte u svojim proizvodima, negativna iskustva sa kurirskim službama prepustite nama.
4. Paketomat - Parcel shop
– City Express ima mogučnost slanja na Parcel shop, kao i paketomat. Sve detalje možete pročitati na njihovom zvaničnom sajtu na sledećim linkovima.
5. Gde da kupim uživo?
– Na sledećem linku možete videti listu i lokacije nasih distributera.
– NAPOMENA – prodavnice nisu naše vlasništvo, nisu opremljene svim artiklima i imaju samostalnu cenovnu politiku. Savetujemo da pre odlaska kontaktirate distributera i proverite dostupnost željenih artikala.
6. Treba mi pomoć oko proizvoda
Možete nas kontaktirati telefonom, mejlom ili putem društvenih mreža na kontakt podatke.